úterý 14. května 2013

Den 18 - Piju já, piju rád..

Ahoj holky :))))

to máme dneska ale krásný den, že? Od rána se snažím myslet na svůj pitný režim a díky tomu jsem už vypila přes 3 litry...a ani to nebolelo. Jen musím mít to pití pořád při ruce, položit si ho někam na viditelné místo a pak to jde samo. Bohužel můj močák má kapacitu asi 2 dcl, takže si ze mě dělají doma srandu, že mám prostatu, ale ať si všichni trhnou nohou, já jsem na svoje úspěchy hrdá :D :D  jen ať jdou všechny ty škodliviny pryč a už se nevracejí :) navíc je to nejlepší prevence proti zánětům na které trpí spousta holek a já bohužel taky...:(

Dneska na mně ale strašně šly chutě.....všemožně jsem se snažila bránit, ale nešlo to.. vzala jsem tři kostičky mojí milované strakaté Milky...naštěstí jsem se pak ovládla a odnesla ji příteli, ať ji schová někde, kde ji nenajdu...a jak si myslíte, že to asi dopadlo? Samozřejmě ji celou snědl před mýma očima :D ale aspoň bylo po pokušení a já mohla v klidu přežít dnešní den :D

Jinak trošku jsem nezvládla Nikkinu výzvu s ovocem a zeleninou. Bohužel jsem nestihla nikam jít na nákup, takže jsem se musela omezit na "co dům dal"...jenže dům dal jen okurku, ředkvičky a jahody. Ale tak aspoň jsem si dala od každého pořádnou porci  a na večeři jsem si nedala pečivo. S tím pečivem celkem bojuji. Chtěla bych ho omezit, ale nevím, co mám místo něj jíst, hlavně na večeři. Jsem zvyklá odmala si dělat jídlo ve stylu pečivo-šunka-zelenina...(viz obrázek) Už mě to ale nebaví a ani mi to už nechutná. Nemáte nějaký nápad, jak to oživit nebo nějaké tipy na jídlo bez pečiva? 

Jo a styďte se, babizny, chodí vás tady spousta, ale vůbec nekomentujete a necháváte mě v tom samotnou.... :D 



30 DS: =)
Pití: =)
Sladkosti:=( 
Cvičení navíc: 35 kliků (dámských samozřejmě :D )




5 komentářů:

  1. Já si musím tu vodu taky postavit někam na oči, jinak zapomínám a pak mám výčitky svědomí, že trápím vé tělo, že budu dehydratovaná apod. =D Jinak já měla sladké naposledy v neděli, bebečka s jogurtem, a jde fakt to vydržet těch pár dnů kdy začínáš a pak klesá hladina cukru v krvi... Ale pořád jsem trochu nervní, protože čokoládou jsem se vždy uklidňovala. =D No snad se to poddá... Držím nám palce, piš dál, čtu tě teprve dva dny. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Moje segra třeba vypije jen 2-3 deci denně. Už párkrát z toho zkolabovala, ale říká, že na to neumí myslet. O jídlo si tělo řekne, ale o pití už moc ne. Taky teď nosí flašku všude s sebou a snaží se, ale víc jak litr do sebe nenacpe...:( A sladkému je docela snadné odolat, a když mám na něj fakt chuť, tak si řeknu "počkej do rána, budou vločky" :D Ale co si budeme povídat - čokoláda je čokoláda. Zkus místo ní kakao, mě to občas pomůže :) Anebo fakt kvalitní čokoládu, třeba 70%...z té mi stačí jedna ta velká kostička a už mám dost :) Jinak moc díky za podporu, taky začínáš? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zas takhle na tom nejsem, ale jsou dny, kdy té vody vypiju maximálně pár sklenic a pak mi není dobře... Naštěstí si to teď hlídám, jak jsem změnila režim. =) Já to takhle s tím sladkým dělat nemůžu... To bych se pak totiž zase rozežrala. =D Takže jsem se musela dost omezit... Dvakrát do týdne müsli, bebečka nebo nějaký oslazený tvaroh je můj strop. Ale tu čokoládu možná zkusím. =) Já začínám už po několikáté. =D Ale teď to konečně nedělám hlavně pro to, abych zhubla, ale prioritně pro své zdraví. Dnes je to týden a den co zas mám režim, snad mi to vydrží. =)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  4. A to já se zase po ránu rozmazluju sladkým :) pak už na ně celý den nemám aspoň chuť a ráno to není takový hřích. Navíc takové vločky se skořicí jsou myslím spíše k prospěchu než, že bych si za to měla nadávat. Jinak gratuluju k týdnu. Zdá se to jako krátká doba, ale já sama vím, že držet nějaký režim je strašně těžké a člověk potřebuje mega moc motivace a sebeovládání. Ale ty výsledky potom stojí za to...:-) fanfím ti! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě si za to nenadávej... Já jsem zkrátka extrémistka, která si to neuhlídá, když má nad sebou volnou ruku. =D Alespoň ne co se týče sladkého. Vždy jsem ho jedla po hromadách. =/ Jestli ti to tak vyhovuje a funguje ti to, tak nevidím problém. A děkuju, taky ti fandím.. ;)
    Míša

    OdpovědětVymazat