úterý 29. října 2013

Kočka do Vánoc - První soutěž o ceny na tomto blogu !

Ať se vám to líbí nebo ne, Vánoce už pomalu ťukají na dveře. A já jim moc ráda otevřu - Vánoce zbožňuju. A nevadí mi ani množství jídla a sladkého, které k těmto svátkům patří. Umím se zpravidla celkem dobře ovládnout, ale vím, že řadě lidí to dělá jisté problémy. A proto přicházím s trochu troufalou výzvou.

Všichni víme, jak fungují novoroční předsevzetí ohledně hubnutí. Většinou nám odhodlání vydrží pár dní než se nacpeme cukrovím. Ti vytrvalejší si sice koupí třeba i permanentku do fitka, ale tam je z kraje roku pěkně narváno a to člověka taky pořádně odradí.

Ale proč vlastně čekáme na to osudné datum? Co je na tom tak magického? Pokud se sebou chceme něco udělat, tak bychom to měli udělat co nejdříve, nejlépe hned. 

Proto přicházím s novým řešením - udělejme si náskok! 

BUĎME KOČKY UŽ O VÁNOCÍCH !!!


O co tady půjde?

Všichni si zaslouží svůj vlastní prostor, aby mohli ukázat ostatním, co dělají a jak se jim v tom daří. Ne každý si ale kvůli toho hned založí blog. A protože vím, jak dokáže být trocha veřejné kontroly a hlavně slova podpory důležitá, 
nabízím vám, abyste se prezentovaly na tomto blogu. 

Jak konkrétně bych si to představovala?

 Každý, kdo se do této výzvy připojí, bude mít na mém blogu vlastní záložku se svým jménem (přezdívkou). Zde budete mít svůj vlastní příspěvek, ve kterém bude vaše fotka postavy, aktuální míry a popř. i váha. Dále si zde napíšete, jak a co chcete dodržovat a čeho chcete docílit. Příspěvky budou přidávány mnou tak, že mi je pošlete na mail. Následně po dobu 2 měsíců budete přidávat vaše pocity a dojmy. Můžete mít nekonečně dlouhý příspěvek. Můžete si v něm udělat vlastní kalendář, jako mám na blogu já. Vaše stránka může vypadat opravdu jakkoliv si zamanete :) Povinné jsou pouze fotografie, míry a způsob, jakým chcete dosáhnout nějakého výsledku.

A abyste v tom nebyly samy, i já si založím svůj vlastní KOČKOPŘÍSPĚVEK :)

 Každý má své možnosti, jak finanční, tak časové a také fyzické. Nebudu proto určovat, jak moc na sobě makat, co jíst, co cvičit a kolikrát. 
VY VÍTE NEJLÉPE, CO VAŠE TĚLO POTŘEBUJE! 

Na konci roku společně se čtenáři zhodnotíme vaše snahy a všechny ode mne dostanou malý zdravý dáreček a ty úspěšnější něco většího.

TAK CO, KDO JDE DO TOHO SE MNOU?
napište mi na mail: feebinka@gmail.com

2 komentáře:

  1. Jééé, a můžu se taky přidat i když mám blog?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě :) během zítřka tady postnu, jak by měl váš úvodní příspěvek vypadat. Takže si už nachystej nějakou fotečku a promysli, co budeš dělat. Kalendář se celkem osvědčil, že? :)

      Vymazat